Jag vill göra något sjukt.

Börjar 13.40 känns sjukt onödigt, min basgrupp ska hålla i en idrottlektion för småbarn. Ska lägga all min tid åt plugg imorgon, men inte ensam vilket känns skönt. Har varit och tränat med Frida, vi körde ganska hårt och gled tillbaka till värmbol i hennes pärla.
NU är Bea här, fast inte här utan i min garderob. Vi var nyss ute och gick, skulle gå förbi Sanna, men var hon hemma? Non non. Jag vill ha mitt diadem som ligger där hemma. Beatrice är en bra tjej och vi ska snart åka utomlands tillsammans, kan det bli bättre? Ja vi skulle kunna vara borta några veckor till, men nej det kan inte bli bättre!

Back to schoool - Sanna var väldigt fin i håret, Minna en glad prick som var lite trött efter hennes premiermatch med smedby igår. Frida och jag var lite team idag högskoleprovet här kommer vi yeeeeey! Hon har skadat min hand dock. Aj aj aj! Först klagades det på att man är tyst, men nu? hahaaah

Bea har tråkigt så nu ska jag gå och göra henne glad.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback