Gud, faderns, sonens eller den heliga anden?

Vilken lång dag, fast ganska kort på samma gång. Sanna och jag har vart och handlat hem massor med goda saker. Så att vara själv hemma är inte så farligt utan mer gott, mummmmma, mums, smarri. Vår praktik var Fridas idé, en underbar idé vi är lediga när vi vill. Det är sjukt, jag vet. Saknar både Adrian och Bea som brukar tassa runt här hemma. Jag har nagellack på en hand sedan igår, fint. Jag blir anfådd av att gå i trappor, är det något fel på mitt hjärta? Eller drunkar det i kärlek ifrån alla härliga människor jag har runt omkring mig varje dag? Jag vet inte vem man ska tacka. Då jag inte är religös, eller är jag det?


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback