Trixy är sjjjuuuk

Jag har försökt mig på att göra chai latte, vi har en kaffemaskin så det är inget avancerat ändå smakade det inte så gott. Jag ska leta fram mina termosar och skotta fram bervlådan nu. Jag tycker det är mysigt emd såhär mycket snö, på facebook skriver folk att det är så jobbigt. Med all denna snö, är det okej att vara inne och titta på serier hela dagarna, äta massor med gott och bara vara. Men som sagt ingen kan komma fram till min stuga så nu ska jag ut i det kalla. Bilden passar perfekt.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback